В Верховной Раде Украине, в профильном комитете находится на рассмотрении законопроект Закон України «Про житлово-комунальні послуги»

Цей Закон регулює відносини, що виникають у процесі надання та споживання житлово-комунальних послуг.

В данном проекте много интересно написано, но по-факту в жизнь воплощено не будет. Жилищно коммунальные службы,
как всегда не собираются исполнять свои обязфяанности.Оплату коммунальных услуг взыскивают в во время,а услуги и качество желает,
как всегда лучшего Из ниже написанного следует следующие:

Так в статье 4. Повноваження органів державної влади та органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг

1. До повноважень Кабінету Міністрів України належить:

4) інформування населення відповідно до законодавства про стан виконання місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, а також про відповідність якості житлово-комунальних послуг нормативам, нормам, стандартам та правилам;

10) встановлення порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності;

Стаття 7. Права і обов’язки споживачів

1) одержувати своєчасно та належної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством і умовами укладених договорів;

3) на відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання житлово-комунальних послуг та незаконного проникнення в належне йому житло (інший об’єкт нерухомого майна);

7) отримувати від управителя, виконавців комунальних послуг штраф у розмірі, визначеному договорами про надання відповідних житлово-комунальних послуг, за перевищення нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт;

8) на перевірку кількості та якості житлово-комунальних послуг у встановленому законодавством порядку;

Стаття 8. Права і обов’язки виконавців комунальних послуг та управителів

2. Виконавець комунальної послуги зобов’язаний:

7) виплачувати споживачу штраф за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відновних робіт у розмірі, визначеному законодавством;

8) своєчасно реагувати на виклики споживачів, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) споживачів у зв’язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг;

9) своєчасно та власним коштом проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням комунальних послуг, що виникли з його вини;

Законопроект Закон України Про житлово-комунальні послуги