В Верховной Раде Украине,в профильном комитете находится на рассмотрении законопроект Закон України «Про житлово-комунальні послуги
Цей Закон регулює відносини, що виникають у процесі надання та споживання житлово-комунальних послуг.»
В данном проекте много интересно написано, но по-факту в жизнь воплощено не будет. Жилищно коммунальные службы ,как всегда не собираются исполнять свои обязанности.Оплату коммунальных услуг взыскивают в во время,а услуги и качество желает,как всегда лучшего Из ниже написанного следует следующие :
Так в статье 4. Повноваження органів державної влади та органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг
1. До повноважень Кабінету Міністрів України належить:
4) інформування населення відповідно до законодавства про стан виконання місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, а також про відповідність якості житлово-комунальних послуг нормативам, нормам, стандартам та правилам;
10) встановлення порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності;
Стаття 7. Права і обов’язки споживачів
1) одержувати своєчасно та належної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством і умовами укладених договорів;
3) на відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання житлово-комунальних послуг та незаконного проникнення в належне йому житло (інший об’єкт нерухомого майна);
7) отримувати від управителя, виконавців комунальних послуг штраф у розмірі, визначеному договорами про надання відповідних житлово-комунальних послуг, за перевищення нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт;
8) на перевірку кількості та якості житлово-комунальних послуг у встановленому законодавством порядку;
Стаття 8. Права і обов’язки виконавців комунальних послуг та управителів
2. Виконавець комунальної послуги зобов’язаний:
7) виплачувати споживачу штраф за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відновних робіт у розмірі, визначеному законодавством;
8) своєчасно реагувати на виклики споживачів, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) споживачів у зв’язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг;
9) своєчасно та власним коштом проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням комунальних послуг, що виникли з його вини;